Pagrindinis / Šventės / Vestuvės

Vestuvės

Viena įsimintiniausių dienų poros gyvenime –  vestuvės. Kad ši šventė būtų tokia, apie kokią svajojama, svarbu pasirinkti širdžiai patinkančią vietą. Tai vienas iš svarbiausių aspektų, nuo kurio priklauso tolesni vestuvių planavimo žingsniai.

Vietą pravartu užsisakyti kuo anksčiau, vos tik sutarus vestuvių datą ir suplanavus būsimą vestuvių dalyvių skaičių. Dažnai nesklandumų ieškant vietos atsiranda norint pakviesti į šventę vos daugiau nei 100 svečių, o štai mums didelis žmonių srautas ne kliūtis – Pakruojo dvaro teritorijoje vestuvėmis gali mėgautis net iki 3000 žmonių! Tad jei svarbią dieną norite būti su dideliu būriu svarbiausių žmonių ir jaustis patogiai, nevaržomai – kviečiame susipažinti su dvaro kompleksu, pelnytai vertinamu kaip viena geriausių vietų šalyje vestuvių pokyliui. 

Ypatinga vieta vestuvių ceremonijai

Nors kartais teigiama, jog vestuvių metu svarbiausia geras nusiteikimas, o vieta neįtakoja pačios šventės atmosferos, tačiau tiek vestuvių planuotojai, tiek patys jaunavedžiai žino, jog šią dieną supanti aplinka daro bene didžiausią įtaką. Juk galvojantiems apie kuklią, ramią šventę gali pakakti tik ceremonijos mažoje bažnyčioje, pasisėdėjimo restorane su pačiais artimiausiais, o štai svajojantys apie įsimintiną šventę, su nemažu pulku svečių, vien tik tokiomis galimybėmis neapsiribos…

Pakruojo dvaras suteikia galimybę susituokti ir meilę vienas kitam prižadėti dvaro teritorijoje. Jaunavedžių pageidavimu į dvarą gali atvykti ceremonmeisteris, kur ir bus atliekama santuokos ceremonija. Tad tuoktuvių ceremonija restauruotoje, ištaigingoje menėje, Meilės saloje ar prie vienintelio Lietuvoje arkinio tilto – gali tapti visiškai įgyvendinama realybe!

Dvaro aplinka – išskirtinei vestuvių pokylio atmosferai sukurti

Ypatingai šventei privalu pasirinkti originalią, nepaprastą vietą. Išskirtinai romantiškoms vestuvėms Pakruojo dvaras gali pasiūlyti ištaigingas pokylio sales, malūnininko name įrengtą viešbutį, pagal pageidavimus ir poreikius sudarytą valgiaraštį, malonų aptarnavimą bei įvairias pramogas. Visas kompleksas mūsų teikiamų ir galimų paslaugų išpildys gražiausias būsimų jaunavedžių svajas, o kadangi viskas vienoje vietoje – neatsiras jokių papildomų rūpesčių šventės pokyliu.

Vestuvių organizavimas

Vienai įsimintiniausių poros gyvenimo dienų – tik tai, kas geriausia! Siūlome Jums ne tik pokylio vietą, bet ir visas organizacines šventės paslaugas, kurių dėka neteks nerimauti dėl jokių galimų rūpesčių. Pagal jūsų norus papuošime sales bei kambarius, specialiai Jūsų šventei parengsime individualų valgiaraštį, pasirūpinsime norimomis pramogomis, užsakysime šventės vedėjus, muzikos atlikėjus. Viskas yra užfiksuojama dvišalia sutartimi, kuri abipusiai naudinga tiek mums, tiek besinaudojantiems mūsų paslaugomis. Sutartyje numatomi visi pageidavimai, smulkmenos, kas užtikrina, jog vestuvės vyks sklandžiai taip, kaip buvo planuota.

Profesionali ir patyrusi Pakruojo dvaro komanda pasirūpins, kad šventė išpildytų Jūsų svajones (dideles ar mažytes, bet kartais pačias svarbiausias!), o organizaciniai klausimai netrukdytų mėgautis ypatingomis akimirkomis. Patikėkite savo vestuves mums ir svarbiausia diena bus nepamirštama tiek jaunavedžiams, tiek ir šventės dalyviams. Pakruojo dvaras kviečia kartu sukurti tokią šventės istoriją, apie kokią iki šiol svajojote.

Susisiekite: 

+37061812298 Jurgita

renginiai@pilys-dvarai.lt 

Vietos jūsų vestuvėms

Atsakysime
į Jūsų žinutę
kuo greičiau

Hero

Baltoji pokylių salė

  • Teatro stiliumi

    300 žmonių

  • Klasės principu

    150 žmonių

  • Posėdžio tipu

    150 žmonių

  • Banketas

    180 žmonių

  • Furšetas

    350 žmonių

Kolonų salė

  • Teatro stiliumi

    50 žmonių

  • U forma

    30 žmonių

  • Posėdžio tipu

    30 žmonių

  • Klasės principu

    20 žmonių

  • Banketas

    45 žmonės

  • Furšetas

    100 žmonių

Vandens malūnas

  • Teatro stiliumi

    60 žmonių

  • U forma

    40 žmonių

  • Posėdžio tipu

    30 žmonių

  • Klasės principu

    25 žmonių

  • Banketas

    40 žmonių

  • Furšetas

    70 žmonių